Gå til innhold

Trenger tips til slideshow/screensaver


Anbefalte innlegg

Heisan folkens. Jeg trenger noen tips på hvor jeg kan finne et fett slideshow eller screensaver program. Jeg vil helst ha et slideshow som kan fungere med en screensavermodul. Skal ha en pc som viser fotoer hele tiden. Hvis jeg slår av maskinen skal den automatisk starte med screensaver etter 1min. Dette ligger allerede med støtte i win2k. Kan ikke kjøre xp på den, gammel maskin. Så har jeg div. mapper hvor jeg vil ha serier med bilder. Disse bildene skal vises med screensaveren. Overgangseffekten til bildene er viktig. Her har jeg sett den løsningen apple har i sitt system. Der zoomer bildene inn og ut av hverandre med en fade/dissolve effekt som er snadder. God bildekvalitet og den gjør det realtime. Du må ikke lage slideshow på forhånd, bare peke på en mappe med bilder som den automatisk skalerer og gjør denne effekten. Finnes det noe lignende til windows 2000?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Overgangseffekten til bildene er viktig. Her har jeg sett den løsningen apple har i sitt system. Der zoomer bildene inn og ut av hverandre med en fade/dissolve effekt som er snadder. God bildekvalitet og den gjør det realtime. Du må ikke lage slideshow på forhånd, bare peke på en mappe med bilder som den automatisk skalerer og gjør denne effekten. Finnes det noe lignende til windows 2000?

4306782[/snapback]

Noen som har noen forslag til dette på XP? Digger den Apple effekten. Spesielt når PCen er koblet til en LCD-TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...