vstr Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 alle filmene i media player har sinnsyke farger :s, hva skal eg gjøre, har ingen mulighet å kopiere screenshot fordi det vet eg ikke hvordan eg gjør i media player.
sofTest Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Dette skyldes som oftes bruk av feil eller gammel codec. Last ned AVIcodec for å identifisere hvilken codec dine filer bruker. Last så ned og installer siste versjon av aktuell codec. Ligg unna codec-pakker, da de ofte lager like mye problemer som de løser.
vstr Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 dette blei ganske vanskelig, ka skal eg gjøre på di sidene? skjønner ikke noen ting... :s
mosher Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Ta et søk på google og søk etter ffdshow, mest sannsynlig den beste pakken for støtte av alle mulige filmformater. Last ned den og installer, da burde alle filmer funke fint. Moshern
n0ob Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 har du siste versjon av "media player", nr 10?(går ut ifra at du mener windows media player), hvis du ikke har den, last den ned fra microsoft sine websider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå