Flyass Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil ha ett spill med et mere avansert levelup setup enn Finale fantasy og baldur's gate, litt mere morrowind style eller heroes of might and magick jeg er ikke på letern etter the Bard's Tale ect. Dere må forstå jeg mestrer en hel jævla masse crap og banker 100 monstre og så står det bare Gaind LevelUp... det er skuffende. jeg vil forme min karakter selv.
Snaper Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Unlimited saga er et spill hvor du bestemmer hva folkene dine skal lære seg. Det er et ræva spill, men utrolig vanskelig.
Midnight_walker Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Nei, det står vel i topicen! (Unlimited Saga er til PS2)
Flyass Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Jah det stemmer topicen ja hmmm *rote med hode* anyway Tror jeg skal prøve unlimited saga... har netop kjøp .Hack mutation hehe, Litt skuffende men samtidig ikke så værst...
Nevnarion Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vær advart da, Unlimited Saga har JAPAN-grafikk. Alt er tegna, det er bare..tegninger nesten. Vel...søk og finn litt screenshots så vil du forstå. Har selv spillet, og synes det er ganske teit. Men det er utfordrende, så jeg skal vel prøve å runde det en gang.
Midnight_walker Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Enig med deg Nevnarion! En kamerat av meg kjøpte spillet for 600 spenn, også dagen etter solgte han meg det for 100,- (Nei, han er ikke utviklingshemma, hadde aldri gjort det da!) Gjett om jeg blei skuffa da jeg kom hjem!
Flyass Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 hmm ser non screen-shoots her ja, kan ikke si jeg liker det jeg ser finner ikke non bilder av menysystemene og stats osv men men, jeg har ingen Psykisk utviklingshemma kompiss som vil selge meg spillet for en hundre-lapp. dvs. jeg tror jeg aventer kjøpet til noen jeg kjenner blir utviklings-hemma.
Totenkopf Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Du finner nok ikke så mange dype rollespill til de diverse konsollene, det er vel for det meste ARPGs eller JRPGs.
Nevnarion Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Enig med deg Nevnarion! En kamerat av meg kjøpte spillet for 600 spenn, også dagen etter solgte han meg det for 100,- (Nei, han er ikke utviklingshemma, hadde aldri gjort det da!) Gjett om jeg blei skuffa da jeg kom hjem! Hehe, men 100 kr er det nå verdt. Spillesken er fin, og det er Square Enix logo på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå