Gå til innhold

Nytt Digitalkamera.


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe meg et digitalkamera, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Jeg vil bruke så lite som mulig...

Jeg vil ha et kamera med LCD skjerm, mulighet for å kople til data og overføre bildene og videoene som er tatt med kamaeraet, og mulighet for å filme små klipp...opptil 15-20 sek. Jeg trenger ikke den BESTE kvlaitet på videobilder, men så bra som mulig for ikke så mye penger. Jeg vil også at det skal ha plass til litt bilder og videoer før det må "tømmes"

 

 

[ Denne Melding var redigert av: hmmmm på 2002-07-19 18:14 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt dyrt... Jeg har sett litt på Fujifilm FinePix 2600 Zoom, men jeg skal nok ikke ha den, for det er ikke lyd til videoklippene.

Har sett en del på Olympus Camedia C-220 Zoom også, men det jeg lurer på er om det er lyd til videoklippa der.... det står ikke på spesifikasjoner... er Format: QuickTime Motion JPEG, det samme som .avi format?

Jeg vil ha noe lignende dette, men helst lyd på videofunksjonen, og ikke altfor dårlig kvalitet på bilder og video..ikke mindre enn 320x240 video.

Jeg vet jeg er kresen, men har lite med penger nå og vil gjerne ha et kamera med bra videobilde kvalitet.

Lenke til kommentar

jeg begynner å lure på om jeg skal kjøpe meg Nikon CoolPix 2000. Men jeg lurer på 3 ting før jeg kjøper det(som jeg ikke finner noen steder) ....

1. Hvor stor er oppløsningen på videoene man kan ta opp med kameraet?

2. Er det lyd på de?

3. Hva slags minnekort passer til kameraet? leste i testen at ikke alle passa til det. Derfor lurer jeg på hva det som passer til kameraet heter... tror jeg skal ha med 64 eller 128MB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...