niXmaster Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Du kunne ikke lagt ut en en liten guide til hvordan man setter opp ventrilo server og da? Har litt lyst å sette opp guild server, eller få noen til å gjøre det. ER server softwaren gratis foresten? Det du trenger å vite står vel igrunn på sidene til Ventrilo: http://www.ventrilo.com/setup.php Selv har jeg ikke testa Ventrilo, men vet at Teamspeak 2 funker bra. Her er tutorial for å sette opp i linux. Fulgte selv denne, og det gikk greit. Regner med at det er ganske rett-frem å installere i windows. Vet ikke hvordan det er med Ventrilo, men Teamspeak er hvertfall helt gratis for private personer som ikke skal bruke det i noen kommersiell sammenheng.
Øssa Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Googla litt og fant u hvordan jeg skulle gjøre det. Syns ikke det var så bra info på ventrilo.com Endret 16. juni 2005 av Øssa
m-momr Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 DA ER DET TID IGJEN IP ER UTE har endret dagene til bare lørdag og fredag pga lite aktivitet de andre dagene. velkommen inn
Der Kommissar Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hm, tar en liten bump jeg Men i allefall, når er neste gang da? Etter siste gang jeg var innom har jeg ikke hatt anledning lissom Så, om ikek trådstarter setter den opp igejn, har vi jo i snurres.net til nødstilfeller
MindTooth Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Synes Gamer.no skulle hatt noen form for offisiell WoW-Ventrilo server. Men til trådstarter, et bra tiltak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå