Azizel Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg greide å dra ut en av S-ata kablene, når det skjedde ødla jeg raid volumet, når jeg lager nytt volum vil ikke windows starte, og når jeg prøver å re-reinstale windows vil ingen av delene bote. Det kommer PXE-E61 : Media test failure, check cable PXE-M0F : Exiting Intel boot agent. DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER Noen som kan hjelpe?
Azizel Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Det som kommer er: Verifying DMI Pool Data ............ Boot from CD : Intel ® Boot Agent FE V4.1.09 Copyrigth © 1997-2002, intel Corporation PXE-E61 : Media test failure, check cable PXE-M0F : Exiting Intel boot agent. DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER Slik står det, tenkte jeg skulle skrive alt i tilfelle jeg ikke fikk me alt ovenpå. TRENGER DESPERAT HJELP! Tusen takk får alle svar =)
TaZ Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Media test failure, check cable Muligens du har knekt tilkoblingen der du nappa den ut...Eller at det bare er dårlig kontakt..
Azizel Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Jeg har skiftet kabel. så det er ikke det vertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå