Gå til innhold

JVC GRD225 - et godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Overnevnte videokamera går på tilbud hos Elkjøp for tida, og lurte på om dette her er ok som et enkelt familiekamera?

Jeg har egentlig veldig liten peil når det gjelder videokamera, og hva er det jeg egentlig må se etter i spesifikasjonene?:hmm:

Ser jo at det er dyrere kameraer med mindre optisk zoom osv, så kan noen gi meg noen stikkord på hva jeg må se etter? Haster litt, setter pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe ingen som visste noe? Takk for hjelpen uansett. ;)

Hei.

 

Jeg har ikke så veldigt mye grei på det, men om du leser tidligere innlegg her på forumet kan du finne ut mye.

 

Generellt er det vel mange av de aller billigste kameraene som er bortimot ubrukelig, så vidt jeg har hørt. Hvertfall innendørs. Ute i god sol, kan vel de fleste kameraer få med seg litt, men støy fra drivverk er vel også et problem .

 

Har selv Panasonic NV-Gs 120. Det har 3ccd brikke, men det er ikke så viktig. Det viktigste er vel størrelsen på brikke. Men er veldigt fornøyd med kvaliteten på farger, lyd og skarphet når det er godt lys. I dårligere lys er det værre. Faktisk fra litt dårlig opplyst stue ser man allerede litt korn, og dette er et litt dyrere kamera. Det kostet faktisk fortsatt 8500,- på elkjøp sist jeg var innom, mens på nettet er det vel nede i 6000,-

 

Nå har jo Elkjøp 30 dagers bytterett, så du kan jo kjøpe det, og teste, og heller undersøke mer dersom du ikke er fornøyd.

 

Også får du vel snart svar fra noen som kan litt mer ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...