Elendil Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det har seg slik at eg har Warrior som primary profession. Og eg skal no velge secondary profession. Kva ville ha vore den beste kombinasjonen til Warrior. Altså secondary profession?
Stifi Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) W/Ranger or W/Monk. Prøv her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=410936&hl= . Der finner du sikkert svaret. Endret 5. juni 2005 av elfag
brd Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 kan du ikkje velja begge to i begynnelsen?(når du startar ) det viste eg ikkje
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Du velger kun ein profession når du lagar karakteren, men når du går opp i level, får quets som krev meir skills og sånn så skal du velge secondary profession.
Stifi Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du velger kun ein profession når du lagar karakteren, men når du går opp i level, får quets som krev meir skills og sånn så skal du velge secondary profession. U know it
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Hehe Yey. Takk for link elfag, ser ut som den tråden har drukna. Prøver monk eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå