Octomannen Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hei, når jeg starter dataen lyser "pålyset", men skjermen er bare svart. Da dette skjedde tidligere vet jeg at gutta på Digital Impuls gjorde ett eller annen med biosen, og de glemte igjen en cd i maskinen kallt "CL56 bios". Mitt spørsmpål er da: Hvordan oppdaterer jeg biosen fra CD med svart skjerm? Håper noen kan hjelpe meg da jeg trenger maskinen idag På forhånd takk
Octomannen Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 ingen som vet noe? Hvordan boote fra CDROM når du ikke ser hva som skjer på skjermen..?
knut Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det er et par områder på printkortet som må kortsluttes, så det anbefales at du drar til et verktsted for å fikse det
L O G I M A N Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du kan jo bare brenne ut iso fila (bios fila du laster ned) og brenne den ut på en CD via en annen maskin. Putt denne så inn i CL56 og Biosen vil oppdatere seg uten noe knappe trøkk over hode.
olar0701 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hadde samme problem med min CL 56. Maskinen ble da levert inn til Zepto, fordi jeg trodde det var hardwarefeil. Tror nok det hadde gått greitt å brenne nyeste bios på en cd og starte opp med denne - selv om skjermen var svart. Fulgte ihvertfall denne fremgangsmåten da jeg senere oppgraderte til siste biosversjon
GoldenTT Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hvilken fremgangsmåte. Har samme problemet. Svart skjerm men lyset på. Kan noen hjelpe meg med å løse problemet?
Octomannen Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Lever inn dataen der du kjøpte den så laster de inn en ny bios til deg.
oliday Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Fikke samme problem på min CL56 fra Netshop i høst. Jeg informerte Netshop om hva som mulig kunne være galt (jamført det jeg har lest bl.a. i dette forumet), men det virket ikke som de ga den muligheten en sjangse. De bestillte derfor opp et nytt chassis til meg i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå