HeggiZ Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hey ! Jeg skulle laste ned en grafikk driver til pc'en. Jeg gikk inn på nvidi og lasta ned den driveren jeg hadde brukt får jeg formaterte. Så når jeg har lastet driveren ned og legger den inn, da kommer det opp en error(bilde som er med kan du se) Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer fordi jeg har jo alltid brukt denne før. Noen som kan hjelpe så hadde det vært kjempefint. Takk!
WorldWideWeb Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hvilket grafikkort har du. Må være oppmerksom på slike nødvendige detaljer. Blir vanskelig for oss å skrive hvilken type drivere som skal passe 100% uten at vi vet typen av Grafikkort. Hvilken service pack har du innstalert? (1 eller 2) si hva navnet på grafikkorte er og eventuelt AGP kort eller pci-ex?!?!?!?!?
HeggiZ Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Dette er jo en elendig maskin, men tror det er : nvidia riva tnt2 Model 64 pro Noe mer vet jeg ikke.......
lsu Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Den siste driveren til nvidia støtter nok ikke tnt2 kortet ditt. Prøv en av de eldre driverene du finner på nvidia sin nettside, så vil du nok få orden på problemet. Du kan klikke på "release notes" på driversidene. Her kan du se hvilke kort de forskjellige driverene støtter.
LaStrada Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) Den siste driveren til nvidia støtter nok ikke tnt2 kortet ditt. Prøv en av de eldre driverene du finner på nvidia sin nettside, så vil du nok få orden på problemet. Du kan klikke på "release notes" på driversidene. Her kan du se hvilke kort de forskjellige driverene støtter. Om man går på nvidia sine sider og laster ned drivere der, kan man velge om man har tnt2 eller ikke. Har gjort dette selv mange ganger Edit: Leste nok litt feil, er litt sent Men bruker da selv de nyeste driverne med mitt TNT2-kort.. Endret 5. juni 2005 av LaStrada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå