ElMo,- Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 jeg skal bestille nye nipler til vannpompen min. lurer på om 5/16"ID passer på denne slangen
ElMo,- Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 (endret) jammen er ikke 5/16 OD er ikke det insiden av slangeniplen eller er det usiden ? for vissd et er insiden på slangeniplen som er 7.9 så passer den jo ikke på slangen Endret 4. juni 2005 av ElMo,-
MagE Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) jammen er ikke 5/16 OD er ikke det insiden av slangeniplen eller er det usiden ? for vissd et er insiden på slangeniplen som er 7.9 så passer den jo ikke på slangen OD = Outer Diameter ID = Inner Diameter (Regner med at det er skrivefeil der /\) Hva er det du prøver og si? Greier ikke og forstå EDIT: Tviler sterkt på at de i det heletatt oppgir indre diameter på niplene Om du har kjøpt 5/16"nippler passer slangen du linket til Endret 4. juni 2005 av MagE
ElMo,- Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 tror jeg abre prater babbel jaj takk for hjelpen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå