MortenmaN Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 har windows og online adsl med speedtouch 510i modem og SparkLAN router. Har den siste måneden blitt disconnected fra all internett noen ganger om dagen, og da ser det ut til at ip-adressene "forsvinner". Det kommer et nettverksikon i høyre hjørne og når jeg trykker på den kommer det opp et vindu. Der står det noen forskjellige forkortelser og "ip: 0.0.0.0". Viss jeg venter 10 sekunder, kommer ip-addressene tilbake. eksperimenterte (ops) med litt NAPT den måneden og jeg lurer på om det er modem/routeren sin feil.
jh_ Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det er ikke selve internet'en din som disconnecter, det er nettverket. Kobler du til trådløst, eller via. kabel?
vstr Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 har samme modemet her, og eg bruker krysser kabel, og her blir det aldri disconecting.
MortenmaN Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 prøver med krysset nå, og sjekker om det hender igjen =P
Magnusha Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hadde noe liknende på pcen min også... kjørte bare anti-spyware (f.eks Ad-aware) så funka det
Targa_PC Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hei Du må se litt på ruteren din. En god start er oppgradering av "firmvare". Hvordan er du tilkoblet ruter, trådløst eller kabel?
MortenmaN Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 har oppgradert firmware, det var sånn ca. da problemet starta. er kobla til med kabel
CrZy_T Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 har oppgradert firmware, det var sånn ca. da problemet starta. er kobla til med kabel Og du har ikke vurdert å prøve å legge tilbake den gamle? Ny firmware betyr ikke nødvendigvis bedre firmware.
MortenmaN Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 hmm .. lurer på hvor jeg kan få tak i den da :/ .. vet dessuten ikke hvilken jeg hadde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå