Gronz Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Greit, men hva må jeg gjøre for å installere den i ubuntu? Last ned installeren fra her til hjemmemappen din, åpne en konsoll, og skriv "sudo bash RealPlayer10GOLD.bin"... Du linket til et bilde... He-he... *fikse*
x-ray-cat Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 FÅr med begge disse metodene beskjeden: # sudo bash RealPlayer10GOLD.bin bash: RealPlayer10GOLD.bin: Ingen slik fil eller filkatalog root@ubuntu-desktop-pc-for-thomas:/home/admin #
Gronz Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 FÅr med begge disse metodene beskjeden: # sudo bash RealPlayer10GOLD.bin bash: RealPlayer10GOLD.bin: Ingen slik fil eller filkatalog root@ubuntu-desktop-pc-for-thomas:/home/admin # Du er sikker på at du lagret RealPlayer10GOLD.bin i /home/admin..? Virker ikke slik...
x-ray-cat Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 (endret) Nå fikk jeg det til da jeg endret rettighetene på nye og RattleBattle-måten. De andre hadde sikkert funket de og. Nei nå tok jeg å endret skrive og kjørerettighetene o gflyttet den til hjemmemappen. Glemte det først. Fikk så opp: chmod +x RealPlayer10GOLD.bin ./RealPlayer10GOLD.bin Hva skal jeg endre dette til for å inntallere realplayer der programmene bør være? Og å endre rettighetene slik de bør være.. Edit: Jeg leste litt feil med rettighetene.Jeg skriver /opt/RealPlayer . Er det ikke der programmene bør være? Endret 24. juni 2005 av x-ray-cat
x-ray-cat Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Det fantes visst ikke en slik mappe...
RattleBattle Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) For å installere utenom hjemmeområdet ditt (noe du bør gjøre), skriver du sudo først: sudo ./realplayer_osv_.bin Endret 24. juni 2005 av RattleBattle
x-ray-cat Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Da ser det ut som det er innstallert og virker. Takk for hjelpen.
x-ray-cat Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Det ser ut som realplayer ikke vil starte. Jeg har ikonet under Lyd og bilde, men når jeg trykker på det skjer det ingenting. Noen som vet hva årsaken kan være og hva jeg kan gjøre for å fikse det?
Gronz Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Noen som vet hva årsaken kan være og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Kjør realplayer fra en konsoll og post outputet.
x-ray-cat Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Noen som vet hva årsaken kan være og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Kjør realplayer fra en konsoll og post outputet. Hva skal jeg skrive i konsoll for å gjøre det?
Gronz Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hva skal jeg skrive i konsoll for å gjøre det? realplay tipper jeg.
x-ray-cat Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Hva skal jeg skrive i konsoll for å gjøre det? realplay tipper jeg. Terminalvinduet forsvinner med en gang før jeg få sett hva som står i det. Noen råd?
x-ray-cat Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 (endret) Etter å ha oppgradert den fikk jeg opp et terminalvindu som det ikke sto noen ting i da jeg pørvde å kjøre det i konsoll. Måte bare endre noe i lydinnstillingene. Nå funker det som det skal. Takk for hjelpen alle sammen. Endret 25. juni 2005 av x-ray-cat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå