Singh tha king Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har en film som er på over en GB og den er en SFV-fil. Hva er det? I hvert fall så trenger jeg noe som jeg kan konvertere den til, slik at den funker i VLC player!
mpolden Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 En .sfv-fil sjekker CRCen av spesifiserte filer for å se om de er korrupte eller ikke. SFV står for Simple File Verification (http://dreamlover.tecbox.com/faqsfv.htm). Dersom du har en film som har endingen .sfv så er det noe som ikke stemmer, endingen skal muligens være .avi eller .mpg
Singh tha king Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 (endret) hmm, okey...har en fil på 1.28 GB og den winrar, jeg vil gjerne åpne den, hva gjør jeg da? winrar er nesten det samma som winzip? edit: jeg har win rar programmen, sånn at jeg kan åpne den...(?) Endret 4. juni 2005 av Singh tha king
Luftbor Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 hmm, okey...har en film på 1.28 GB og den winrar, jeg vil gjerne se på den, hva gjør jeg da? edit: jeg har win rar progammen, sånn at jeg kan åpne den...(?) tror ikke akkurat pirat er velegnet her. .sfv ------>åpne den i notepad og se hva det er. Har man noe som er pakket i winrar må man pakke ut. Åpne opp en hvilken som helst rar fil og bruk gluggene (og et par hjerneceller).
Singh tha king Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 men jeg har jo gjort det! Jeg åpnet filen, (har gjort det 5 ganger nå) med fire ting som jeg åpnet, de to av dem var selveste filmen, men de ble borte etter åpningen. Har brukt winrar før, på små filer og store, da gikk det fint.
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Tror vi bare stenger denne tråden, da dette uten tvil er en piratkopiert film. Ingen er så dumme at de pakker ned en "egenprodusert familiefilm" (attpåtil med .sfv-fil), og ikke klarer å pakke den ut.
Anbefalte innlegg