Gå til innhold

et program som viser om du har ArtiFacts?


Anbefalte innlegg

(Er new på overklokking fronten)

jeg har et kort fra nvidia GeForce 6610xl 125mb (ms7091) nedklokka fra 500 til 400 når jeg kjøpte det. Jeg klokker det opp til noe rundt 460 med RivaTuner. Core Temp ligger på ca 46celsius når jeg ikke spiller. (er det riktig se på Core temp i hardware monitoring på RivaTuner?) Kan jeg trygt klokke kortet mitt opp til 500? (det kommer opp en gul trekant om jeg drar den over 499)

 

Det jeg egentlig lurte på: Hvordan ser man om man har ArtiFacts? må man se det selv? eller kan man bruke et eget program som sier om man har det eller ikke..

 

Takker for svar :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DET beste programmet (bank bank) for å vise artifacts er dette programmet: http://www.daionet.gr.jp/%7Emasa/rthdribl/index.html

 

Det funker best for å vise artifacts som kommer av for høy mhz på core, men du ser det der FØR det dukker opp i spill vanligvis, så du ser hvor grensa går. Hvis man vil ha absolutt artifact fri overklokking, sjekker man med dette programmet.

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar
DET beste programmet (bank bank) for å vise artifacts er dette programmet: http://www.daionet.gr.jp/%7Emasa/rthdribl/index.html

 

Det funker best for å vise artifacts som kommer av for høy mhz på core, men du ser det der FØR det dukker opp i spill vanligvis, så du ser hvor grensa går. Hvis man vil ha absolutt artifact fri overklokking, sjekker man med dette programmet.

Jeg får ikke artifacts med det, men jeg får i 3dmark05 hvis jeg kjører det en stund..

Endret av majcrofi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...