Gå til innhold

CAS2 DDR minne


Dollar

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte nettopp noen " TwinMOS DDR-DIMM ECC 256MB CL2.5 " .... skal ha til i845DDR kortet mitt (om 1mnd) før prisen stiger noe mer men lurte på om noen har erfanringer med dette minnet, ev TwinMOS DDR minne. Jeg vil helst kjøre det på CAS2

 

Ev annet minne som kjører på CAS2. Vil ha ECC og vil ikke bli helt blakk

 

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg har 256MB TwinMOS CL2 DDR RAM, og har kjørt den på (2-3-3) helt opp i 166 MHz, men på 2-2-2 vil den ikke over 132MHz

 

Her har du resultat:

 

http://forums.delphiforums.com/n/mb/messag...wno&msg=16075.1

 

Nå har jeg lånt en 256MB CRUCIAL CL2.5 DDR RAM og den kjører jeg 155 MHz på 2-2-2 og får bedre resultat i SiSoft Sandra enn med TwinMOS på 166MHz.

 

Vil du ha skikkelig DDR RAM så kjøp Crucial. Kan bestilles direkte fra

 

http://www.crucial.com/uk/index.asp

 

Hilsen

 

Staljin

Lenke til kommentar

Hei dollar!!!

 

Var det PC333 utgaven av TwinMOS DDR-DIMM ECC 256MB CL2.5 du bestilte? Jeg har bestilt SIS kortet til Asus og bestilte derfor DDR-DIMM PC2700 256MB DDR CL2.5 på Komplett, men uten ECC. Det kunne vært fint å høre erfaringene med I845 DDR-ram kontra SIS845 kortet(Asus P4S333 Hovedkort for S478/P-4 DDR) når vi har fått testet dem litt. OK?

Lenke til kommentar

Hmm.. blir spennede å se, jeg regner ikke med å ha i845DDR for om ca 1mnd - så minnet skal ligge i skuffen frem til da :smile:

 

Nytter Winbond PC133 2-2-2 6/8 nuh, og får 651 i sisoft minne tester - knuser faktisk alle DDR kortene der :smile: (amd 760 og kt266 med CL2)

 

Seff en statisk test - men jeg har ekstreme forventninger til i845DDR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...