orelse4054 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hei Jeg begynnte her sånn da og da å laga hjemmeside, skriver alle kodene selv i notebook. Jeg har et problem med denne siden hjemmesiden min, problemet er at jeg ikke greier å få ramme rundt framen i midten (se på kodene), jeg vet at border="1" skal det bli en ramme, men denne kommer vannrett under og over denne og f**er opp siden... Er det noen som kan rekke en hjelpende hånd og komme med forslag til hvordan jeg skal forandre kodene for å få dette til? Setter pris på svar
Equerm Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Kan du ikke muligens legge til : style="border: 1px solid #000" ?
orelse4054 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Hei, takk for forslaget, men det virket ikke... Ble akkurat det samme som å ikke ha angitt noen koder for border, det komme to streker over og under ruten som går helt ifra venstre til høyre... Noen andre forslag?
Kenny Bones Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Legg dette i css-koden din så skal det nok funke! Er det iframe du skal ha rammen rundt? Jeg har en side der jeg har masse iframes og jeg bruker akkurat denne for å få en tynn svart linje rundt iframen. Vet ikke helt om det var dette du mente men.. }.border { border: 1px solid #333333;
Equerm Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Legg dette i css-koden din så skal det nok funke! Er det iframe du skal ha rammen rundt?Jeg har en side der jeg har masse iframes og jeg bruker akkurat denne for å få en tynn svart linje rundt iframen. Vet ikke helt om det var dette du mente men.. }.border { border: 1px solid #333333; } er på feil plass .border { border: 1px solid #333333; }
orelse4054 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Takk for forslagene, jeg prøvde dette men ingenting forandra seg. Men kanskje jeg legger koden inn på feil plass? Skal den legges slik: <frameset cols="1*" rows="23%, 54%, 23%" border="0" .border { border: 1px solid #333333; }> ??? Eller legges en annen plass?
Equerm Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Takk for forslagene, jeg prøvde dette men ingenting forandra seg.Men kanskje jeg legger koden inn på feil plass? Skal den legges slik: <frameset cols="1*" rows="23%, 54%, 23%" border="0" .border { border: 1px solid #333333; }> ??? Eller legges en annen plass? Ja det er på feil plass, gjør det slik du: <frameset cols="1*" rows="23%, 54%, 23%" style=" border: 1px solid #333333; "> De kodene vi ga deg var ment for et eksternt stilark du prøvde å gjøre det internt. Les litt på www.htmldog.com for å lære mer om emnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå