Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp til å leita fram smtp-serveren


Anbefalte innlegg

Er det nokon som har gode tips for å leita fram smtp-serveren?

 

F.eks.: Eg er på besøk og heimen har ADSL. Klikker PCen bak breibandsruteren og sjekker http://ipadresse.no. IP-adressa putter eg inn i http://ripe.net som fortel kven som eig adressa. Eg prøver då med kommandoar som:

 

telnet mail.firma_eller_isp.com 25

 

Alternativt .no i staden for .com og alternativt smtp i staden for mail.

Får eg svar, prøver eg adressa som smtp-server.

 

Men nokon gongar fungerer ikkje dette tipset.

Kva kan eg då gjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for forslag!

Akkurat no fekk eg låna ei IP-sone som igjen heng under nettet til ein kommune. Kommunen har heimeside, men ingen informasjon om kva smtp-server som gjeld. Eg har prøvd pop.kommunenamn.kommune.no og mail.kommunenamn.kommune.no

 

Kommunen har igjen Internett frå Banetele, og verken pop.banetele.no, mail.banetele.no, pop.banetele.com eller mail.banetele.com ser ut til å fungera.

 

Elles har eg hatt litt vanskar på reise i Hellas, der heimesida til ISPen mangla engelsk språk og bokstavar eg er i stand til å forstå...

 

nmap? Linux-greier?

Sitter diverre med Windows XP på laptopen, men har Cygwin... Leita etter nmap under Net (Select Packages), men fann ingenting som ligna...

Kva kunne nmap hjelpa meg med, for å finna ein smtp som kan levera epost for meg, her eg no er på nett?

Lenke til kommentar

Takker og bukker!

 

:yes:

 

Først tok eg

tracert hw.no

..som forsynte meg med eit domenenamn på 3. hopp (banetele.net)

 

Vidare tok eg

nslookup -query=MX banetele.net

og fekk minst ei IP-adresse.

 

Denne testa eg med

telnet ip-adresse 25

som igjen svara med:

220 mailrelay.banetele.com ESMTP CommuniGate Pro 4.3.2 is glad to see you!

 

Ved hjelp av denne IP-adressa fekk eg no levert epost, sjølv om eg er langt frå heimen og manglar autentisering på den heimlege smtp-serveren....

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

No har problemet manifestert seg på nytt, og for fullt :-(

SMTPen leverer ikkje lenger epost (i grunn forståeleg), og fram til i dag leverte eg epost igjennom smtp.online.no med brukarnamn og passord.

 

Av ein eller annan grunn vil ikkje smtp.online.no heller lenger levera eposten min, sjølv om eg har aktivert autentisering og skrivd inn rett brukarnamn og passord i epostklientprogrammet mitt.

 

PS! Eg får fint logga inn med dette brukarnamnet og passordet på www.online.no -> webmail...

 

Fins det nokon tips til korleis eg kan få levert epost?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...