mungo Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Som topic sier leter jeg etter et wlankort som er überkompatibelt med Linksys WRT54G-EU. Det skal stå i den stasjonære pcen min. Noen forslag eller er det slik at de aller fleste kort fungerer bra sammen med denne ruteren på et generellt grunnlag?
cyberpet Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Sorry.. leste for dårlig og så ikke at det var stasjonær.. Endret 2. juni 2005 av cyberpet
cyberpet Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Linksys WMP54G burde jo være kompatibelt: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=11291
Gromit Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Alle 54 mbit går. Siden det er WRT54G-EU så har den ikke superboost (108mbps sak tror jeg) så da trenger du ikke et kort med superboost heller. Så alle 802.11g kort er fine. Men det lønner seg å ha litt kjente merker i utgangspunktet med tanke på support og drivere etc.
TheBoz Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Sats på et 54 mbit kort fra Linksys, da er du sikker på at det fungerer sammen. Lønner seg alltid å ha mest mulig av samme merke i et trådløst nettverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå