CNesset Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Post dine screenshots fra begge KOTOR-spillene her!!! PC-en hang seg opp så da syns jeg det var koslig med en screenshot av han oppi kanten der... Skal prøve å få tatt fler, har glemt det hele tiden
edge Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Her er et screenshot jeg tok med for at jeg lurte litt på noe og.. dette er fra Sith Acadamy på korriban, og jeg lurte.. hva skal jeg gjøre her? har kommet meg til biblioteket etc. men kor e trenings-rummet?
CNesset Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Svar riktig på det computer panel med sånn test som er der...
edge Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 (endret) Svar riktig på det computer panel med sånn test som er der... Det står at jeg har svart 4/5 rette og har nå accsess til training room sant.. så går jag opp forbi de gass-dysene og til de 2 dørene, men ingen funker.. har sett meg endel rundt, og finner ikke trenings-rummet.. må jeg ha ALLE rett? Legger merke til at du har en del ting jeg ikkehar, og at fyren din ikke er "sith-øggel" så.. hvilket jedi-master, eller de der level har du? Endret 3. juni 2005 av Marc91
CNesset Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Jeg hadde 4/5 riktige... er en av de dørene... Husker ikke helt lvl, kan ta en screenshot av Jedien min, er på Malachor V akkurat nå
CNesset Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Et fra KOTOR(1) Åssen får jeg bort alt sånn i hjørnene og sånn på screenshoten(Bilde av fyr'n, invenbtory, powers osv..)???
edge Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 (endret) Der! hvis dette er et bilde så synes det ikke.. hmhm.. *glad for at jeg fikk tidlig lyssabel* =D fikk uten cheat etter kun 10 timer og 28 min! den var grønn, og jeg finner ingen rød krystall, så for nå så har den det jeg mener er den kuleste fargen(faktisk) orange! Jeg ser.. Ond ut=D Sliter med grafikkort som har tatt kvelden for tida, men håper på et nytt:) Skal støvsuge i pc-en i morra, og klage på mandag, eventuelt bestille nytt Sikle på Highteck Exalibur X850 XTPE Endret 4. juni 2005 av Marc91
edge Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ja, har nu kommet til den sith-tomben på den skogplaneten. Har med meg hu røde jedi/sith-dama, mandalore og Bao-Dur! Men når jeg kommer opp mot han sith lorden så dreper han først hu dama, deretter bao-dur og jeg ender opp med å løpe rundt bassenget.. Noen forslag til hva som kan gjøres?(la dette her da du virker som du har peil)
mummi-pappa Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Ja, har nu kommet til den sith-tomben på den skogplaneten. Har med meg hu røde jedi/sith-dama, mandalore og Bao-Dur! Men når jeg kommer opp mot han sith lorden så dreper han først hu dama, deretter bao-dur og jeg ender opp med å løpe rundt bassenget.. Noen forslag til hva som kan gjøres?(la dette her da du virker som du har peil) Visst du har force lighning/storm med Visas(hun røde dama), så burde du bruke det en del.. Ellers kan du trykke ofte på pause, og bytte imellom de forskjellige personene, og velge angrep, det fungerer bra med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå