Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Sykt Treig PC


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet ikke hva som er feil. Min data har funket helt fint helt til nå..

Dataen klikket bare jeg hadde winamp og søkte etter virus samtidig.. Og alt musikken stopper opp og hakker bare jeg åpner ei mappe! Jeg har ingen virus, og jeg har tilogmed gjenopprettet pc'en uten at noe skjedde :thumbdown:

Noen som vet hvorfor? Kan det være at jeg har for mye filer på datan? Jeg har 2 gb ledig på d: , men har 20gb ledig på c: og det er på c: systemet ligger.. Da skal vel ikke det ha noe å si? :thumbdown: Ikke en gang CS kan jeg spille lenger :nei::nei: (kan det være at jeg har for mange neon/vifter? jeg har bare 250w strømforsyning)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg vet ikke hva som er feil. Min data har funket helt fint helt til nå..

Dataen klikket bare jeg hadde winamp og søkte etter virus samtidig.. Og alt musikken stopper opp og hakker bare jeg åpner ei mappe! Jeg har ingen virus, og jeg har tilogmed gjenopprettet pc'en uten at noe skjedde  :thumbdown:

Noen som vet hvorfor? Kan det være at jeg har for mye filer på datan? Jeg har 2 gb ledig på d: , men har 20gb ledig på c: og det er på c: systemet ligger.. Da skal vel ikke det ha noe å si? :thumbdown:  Ikke en gang CS kan jeg spille lenger :nei:  :nei: (kan det være at jeg har for mange neon/vifter? jeg har bare 250w strømforsyning)

Hadde samme problemet, men hos meg satt en ødelagt CD-RW fast i brenneren!

Og viss du får bredbånd via en switch og har en haug med ledninger så kan du ha puttet samme ledning i inn i switchen to ganger!

Endret av chills
Lenke til kommentar

Okei, Dette prøvde jeg, men det virka nok ikke =/ Jeg forklarte kanskje litt dårlig i den meldinga over. Men, det som er problemet er at PC'en jobber selv om jeg ikke har programmer i gang! (Jeg har skjekka Oppgavebehandling) Akkurat som at f.eks CS sto i gang hele tia. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...