Gå til innhold

Din favoritt class...


Anbefalte innlegg

jeg syntes PALADIN er den morsomste klassen den har mye armor og kan heale og liker bare og være paladin den. paladin tar ikke så værts dmg så vil si jeg liker paladin best! har en paladin lvl 44! paladin er rolig og avslappet! ikke noe stressing på keybordet der nei

 

rouge syntes jeg blei drit kjedelig har 1 lvl 46 rouge..nei det var ikke mye armor der gitt! har lite hp og mister alltid mye hp! kan ikke heale seg selv, men man har jo first aid! men liker classes som kan heale seg selv...veldig mye trykking på keybord

 

hunter syntes jeg blei helt greit har en hunter lvl 42..trodde hunteren skulle bli skikkelig morsom på lvl 40 men der tok jeg feil! hunter er ikke så atraktive i gruop eller instanses! plus bruker kjedelig og stresse så mye! er liksom 1 klas der hvor man må stresse så mye med knappene!

 

1.paladin som er min favorit!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hunter er morro solo og PvP (hvis du er god til å kite) Ja selv warriors kan kites, du må "bare" holde deg utenfor intersept rangen dems. Er litt pes, men ikke umulig. Dersom de kommer nærme og hamstrer deg har du shatter shot og Net-O-Matic(engineering) som gjør det saken litt lettere.

 

Priest får ALLTID party. skummelt gode i pvp også. kan solo relativt greit også. bare å passe på manaen. mage+priest combo ftw

 

Self har alle classer positive og negative egenskaper. warlock ruler solo pve, men suger å absorbere damage. noe some skaper problemer i pvp. samme gjeller mage.

 

paladin kan overleve det meste, men kun i de sekundene med immune og heal. er manapool tom sliter han. kan kites lett.

 

warrior er bra i pvp og party, men ikke perfekt. kan være noe vansklig i solo og i store pvp raids. rogue er jo pvp maskinen nummer en. i 1 vs 1 situasjoner hvor fienden har 50% pga monster = win. litt pes i pve. bra DPS for all del

 

druid er kule. bra til mye, men dps er noe lav. men er god i pvp pga root og shapeshift for speed. healing er fint å ha

 

men min personlige vinner er og blir hunter. digg å solo.

liker du party så er priest din kar. håper du finner party's som ikke inkluderer "LEEROY!" typer :whistle:

Endret av Ithkul
Lenke til kommentar

HUNTER..

 

Syntes de er gøye å spille med, både i grupper (selv om de ikke er de mest etterspurte) og Solo. Konge og la petten gjøre all tankingen mens du slapper av med et stykke pizza og trykker på noen knapper for at charr-en skal skyte.. :p

Lenke til kommentar

MAGE

 

Jeg har en mage lvl 40-41 (kommer i 41 i dag, har skiftet signatur på forhånd :p)

Mage er ofte ønsket i party, gjør syk damage, har en altfor bra polymorph, men tåler lite og mye resist fra andre..

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar

Warrior... sålenge de er orcer.

De ser rett og slett barskest ut.

 

Er også hendig å værra så etterspurt i grupper, får nesten plagsomt mange PM'er daglig om jeg vil værra med i en eller annen inst.

 

Nesten litt synd at jeg suger pvp, for warriors skal vistnok funke bra mot mange(utenatt mages osv såklart).

 

Hakke prøvd så mange klasser da... så hva vet jeg.

Endret av ZlummGlumm
Lenke til kommentar

Hvis jeg skal si min favorit blir det Druid. Selv om den er dårlig i dps så tar jeg det meste, bare at det tar tid å drepe mobs. Den er også veldig atraktiv i grupper, og veldig alsidig.

 

Har en kompis jeg spiller mye med iriterer seg over at jeg har travelform, mens han må løpe etter :p . Jeg er lvl 32, og han er en lvl 31 warrior.

Lenke til kommentar

Synes paladin er flott, men jeg må si jeg liker min lvl 42 hunter veldig godt, å grinde med hunter er så sinnsykt digg, xpen raser inn :D

 

Har også en lvl 12 rouge som jeg hittil ikke har likt så godt, men jeg må vel lvle den en god del til før det blir skikkelig morro.

 

Kommer nok å lage en priest og en mage etterhvert og, men først må jeg få huntern til 60 og :)

Lenke til kommentar

Hunter er super bare den begynner med litt avstand fra fienden. med Talentene på markmanship kan man skyte fra en avstand på 41 yards, noe som er lengre enn hos de fleste andre. Med aspect of the cheetah kan man vedlikeholde denne avstanden på ca 40 yards, men petten er fremme og biter i beinet på fienden. I teorien kan man ta mange fiender om gangen med denne måten, men jeg sliter litt når det blir over 3 :(

 

Hunter er også den eneste som kan immobilise Stein monster o.l. (de er immune mot ting som sheep, sleep og sap) med freezing trap.

 

I tillegg har hunteren god AOE-spells, og er den eneste som tåler å ta litt av aggroen man tiltrekker seg av det.

Lenke til kommentar

liker nok best shaman fordi det er en class som er enkel å spille ok og vanskelig å spille bra. på andre plass kommer nok hunter fordi de er så ekstremt sterke når du får de til og ikke noe særlig for de som ikke gidder å sette seg inn skikkelig i classen.

 

den kjedeligste classen må nok være paladin der du stort sett har tre ting å gjøre:

-attack

-shield

-heal

 

rogue er også ganske kjedelig fordi du egentlig ikke trenger noe skill for å få pvp-kills. i motsetning til alle andre.

 

warrior er gøy fordi ingen tror at de kan gjøre noe særlig, men faktisk så er det en av de mest avanserte å spille.

Endret av banan2_2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...