Gå til innhold

TeleVoiP - leveringstid på adapter


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte den 14.04 et tlf.abonnement med adapter hos TeleVoiP. Betalte denne fakturaen noen uker senere, og fikk torsdag 19.05 en pakkseddel tilsendt på mail. Etter dette har jeg bare ventet og ventet, TeleVoiP ser nemlig ut til å svare på mail ca hver 14. dag. Er det noen andre som har noen erfaringer med leveringstider hos TeleVoiP og dette GrandStream-adapteret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte den 14.04 et tlf.abonnement med adapter hos TeleVoiP. Betalte denne fakturaen noen uker senere, og fikk torsdag 19.05 en pakkseddel tilsendt på mail. Etter dette har jeg bare ventet og ventet, ............................

Bestilte adapter 1.mai, betalte 3. mai. Bestilte også portering av tlf.nr.

Fikk varsel fra Telenor at mit abbonement hos dem ville bli stoppet 26. mai.

24. mai hadde jeg enda ikke mottatt noe fra TeleVoIP, da sendte jeg en mail der jeg etterlyste adapteret. Prøvde også å ringe dem, men forgjeves, etter x antall forsøk uten å få svar verken på mail eller tlf ga jeg opp.

Da søkte jeg de opp i Brønnøysundreg, der fant jeg navnet på daglig leder. Gikk videre til telefonkatalogen og fant hans private mobilnr. Sendte han en SMS der jeg la fram min sak. Så gikk det vel 10 min. da ringer han meg, han kommer da med en forklaring om at alt var sendt for lenge siden, men at det hadde vært noe problemer med leveringer i en periode i mai.

Han tilbydde seg da å sende avgårde et adapter fort som f... og dagen etter hadde jeg adapteret i postkassa.

Og vips, så fikk jeg plutselig svar på mailene mine også.

Har også i ettertid prøvd å ringe for support, men er overhode ikke mulig å få svar, så hvorfor de har oppgitt tlf.nr er for meg en gåte.

Når det gjelder mail, så virker det som om de har en rutine på at de ikke skal svare for etter tidligst 2 dager.

 

Kan jo også si at da daglig leder ringte meg ga jeg uttrykk for misnøye med deres rutiner og at de kanskje burde gå gjennom de. Det jeg da opplevde var at han ble temmelig fornærmet/sur og etter kort tid sa han bare "HADET" og slang på røret.

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...