Morfiril Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hei hei, dette kan være en spoiler visst dere ikke liker å lese om senere quests så jeg putter ine en *spoiler* Det skjedde noe rart når jeg gjorde dette questet, Final Blow altså. Etter å ha drpt de 3 "unseen" så snakket jeg med kapteinen rett nedenfor. Uheldigvis leste jeg ikke det han sa, noe jeg pleier å gjøre i hvert quest. Etter å ha snakket med han havner stjernen over der jeg drepte "the unseen's" men det er ingenting der. I quest loggen min er alle linjene som sier hva jeg skal gjøre gråe. Dette er det første questet i ring of fire visst dere glemmer det questene heter.
PinneVed Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du burde prøve å gjøre questen med folk, det er nok at en person får questen til å funke for å komme til neste mission.
Morfiril Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Komt meg til neste mission, plager bare å ha den i quest loggen. Ha tvangs tanker. Gjør ferdig alle questene, gjør ferdig alle questene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå