Gå til innhold

Rome: Total War på en xp1700 - dugbart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vurderer å kjøpe Rome: Total War da dette virker som en flott spill. Men saken er nå engang at jeg sitter på en sliten xp1700 med 1 gig ram og et softmodda 9800se og oppnår ikke mer enn rundt 4900 poeng i 3dmark03.

En av de viktige grunnene for meg til å kjøpe spillet er den taktiske delen og den grafikkmessige biten.

Så spørsmålet er: Vil Rome lagge voldsomt på maskina mi slik at pengene mine i praksis kastes ut av vinduet?

Best hilsener!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm....rammen din er det ikke no galt med.

Jeg har et 9200 selv, og kjører RTW fint. Ikke på full oppløsning men alikavel...

Men så har jeg en AMD Athlon 64 3200+ CPU da...

Skrevet

Tror ikke du skal ha alt for store problemene med å kjøre spillet. Du får kansje ikke så veldig god grafikk, men bra nok. Det kommer nok til å lagge hvis for mange enheter er på skjermen samtidig (Fraråder deg å bruke huge unit size). Tror nok du da eventuelt burde hatt en litt kraftigere prosessor. Du har mer enn nok ram!

Skrevet

Har vel noe rundt det samme. Fungerer, men du kan så klart ikke oppleve full grafikk ytelse. Det gjør egentlig ikke noe så lenge gameplayet er suverent! les CS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...