Gå til innhold

Noen som har guest pass til overs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt kanskje tenkt til å kjøpe meg wow. Men først vil jeg jo prøve det, for å se om det er noe for meg. Så hvis det er noen som har en guest pass til overs ville jeg være veldig takknemlig hvis jeg kunne få den. :)

Send meg pm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skaffet et guest pass nå, men så kommer jeg til visa information. Der skal en velge hvor lang spilletid skal kjøpe. Og jeg trodde guest pass var gratis :S

Skrevet

ok skjønner, men hvis jeg betaler blir det da gyldig, eller må jeg dra til butikken kjøpe spillet, og så starte help på nytt igjen, etter at 10 dagers perioden er over?

Skrevet

Du MÅ kjøpe spillet i butikken og få en gyldig cd-nøkkel. Men du trenger ikke å starte på nytt igjen. Du skal få et valg om å konvertere gjestekontoen din over til en retail konto.

Du kan da fortsette å spille på characterene du laget under 10-dagers perioden.

Skrevet
Du MÅ kjøpe spillet i butikken og få en gyldig cd-nøkkel. Men du trenger ikke å starte på nytt igjen. Du skal få et valg om å konvertere gjestekontoen din over til en retail konto.

Du kan da fortsette å spille på characterene du laget under 10-dagers perioden.

Jepp. Jeg gjorde dette, og det fungerte helt perfekt.

Skrevet

Jeg har nå aktivertguest kontoen. Jeg måtte velge hvor lang spilletid jeg ville ha. Betyr det at jeg må avbestille innen 10 dager for å ikke måtte betale?

Skrevet

Nei.

Du har tydeligvis ikke skjønt hvordan dette funker.

Du har tastet inn en guestpass key.

Denne keyen er det en 10 dagers spilletid på.

Hvis du skal "konvertere" denne guestpass kontoen over til en vanlig konto, vil du bli spurt om å taste inn en annen key. Denne keyen er det du får når du KJØPER din egen WoW-eske.

Capische? :)

Skrevet

og ALL nødvednig info kommer opp under registreringen.

Hvordan du skal konvertere, at du må tastet inn kredittkortnummer, men at ingen ting blir trukket før du har oppgradert til en vanlig konto, at du ikke trenger å si opp kontoen for at de ikke skal trekke noe osv...

skjønner ikke at det er så vanskelig å lese faqen og den infoen som kommer opp på skjermen...

Skrevet
og ALL nødvednig info kommer opp under registreringen.

Hvordan du skal konvertere, at du må tastet inn kredittkortnummer, men at ingen ting blir trukket før du har oppgradert til en vanlig konto, at du ikke trenger å si opp kontoen for at de ikke skal trekke noe osv...

skjønner ikke at det er så vanskelig å lese faqen og den infoen som kommer opp på skjermen...

hør hør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...