csboy Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har tenkt kanskje tenkt til å kjøpe meg wow. Men først vil jeg jo prøve det, for å se om det er noe for meg. Så hvis det er noen som har en guest pass til overs ville jeg være veldig takknemlig hvis jeg kunne få den. Send meg pm
csboy Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg har skaffet et guest pass nå, men så kommer jeg til visa information. Der skal en velge hvor lang spilletid skal kjøpe. Og jeg trodde guest pass var gratis :S
AnVli..p4 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 det er gratis, men du må bare skrive inn visa nr. for at du kan bevise at guestpasset bare har blitt brukt en gang
csboy Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 ok skjønner, men hvis jeg betaler blir det da gyldig, eller må jeg dra til butikken kjøpe spillet, og så starte help på nytt igjen, etter at 10 dagers perioden er over?
shabador Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du MÅ kjøpe spillet i butikken og få en gyldig cd-nøkkel. Men du trenger ikke å starte på nytt igjen. Du skal få et valg om å konvertere gjestekontoen din over til en retail konto. Du kan da fortsette å spille på characterene du laget under 10-dagers perioden.
bidz Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du MÅ kjøpe spillet i butikken og få en gyldig cd-nøkkel. Men du trenger ikke å starte på nytt igjen. Du skal få et valg om å konvertere gjestekontoen din over til en retail konto. Du kan da fortsette å spille på characterene du laget under 10-dagers perioden. Jepp. Jeg gjorde dette, og det fungerte helt perfekt.
csboy Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg har nå aktivertguest kontoen. Jeg måtte velge hvor lang spilletid jeg ville ha. Betyr det at jeg må avbestille innen 10 dager for å ikke måtte betale?
Dʋgɢtung Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kort svar: Ja Regner med at du kan kansellere kontoen med en gang, og at du kan spille frem til det går ut.
csboy Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Så jeg kan egentlig spille hvor lenge jeg vil nå? Bare at de trekker fra 100kr i månden?
Rookie_NO Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Nei. Du har tydeligvis ikke skjønt hvordan dette funker. Du har tastet inn en guestpass key. Denne keyen er det en 10 dagers spilletid på. Hvis du skal "konvertere" denne guestpass kontoen over til en vanlig konto, vil du bli spurt om å taste inn en annen key. Denne keyen er det du får når du KJØPER din egen WoW-eske. Capische?
Musty Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 og ALL nødvednig info kommer opp under registreringen. Hvordan du skal konvertere, at du må tastet inn kredittkortnummer, men at ingen ting blir trukket før du har oppgradert til en vanlig konto, at du ikke trenger å si opp kontoen for at de ikke skal trekke noe osv... skjønner ikke at det er så vanskelig å lese faqen og den infoen som kommer opp på skjermen...
Rookie_NO Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 og ALL nødvednig info kommer opp under registreringen.Hvordan du skal konvertere, at du må tastet inn kredittkortnummer, men at ingen ting blir trukket før du har oppgradert til en vanlig konto, at du ikke trenger å si opp kontoen for at de ikke skal trekke noe osv... skjønner ikke at det er så vanskelig å lese faqen og den infoen som kommer opp på skjermen... hør hør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå