.tomf Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg mener, du får jo ikke akkurat noen fordeler?(Correct me if I'm wrong) Eneste den gjør er vel at noen syns de er bedre å spille med.(Igjen, correct me if I'm wrong) Og mens vi snakker om HLTV models, hvor kan jeg finne HLTV models? Hadde de før, men ikke nå lenger.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tror man får litt mindre rekyl av å spille med HLTV-models.
MyBigMouth Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 De fjerner også det at våpenet blir "dradd" opp. Det tar allikevel like lang tid
.tomf Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 De fjerner også det at våpenet blir "dradd" opp.Det tar allikevel like lang tid Vet det, men det er likevel ikke en fordel. Kanskje snarere en uting. Jeg spiller med HLTV models fordi jeg liker at det ikke er animasjoner når man drar opp våpenet.
Adversary Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Spiller vel inger rolle når "values" er de samme?
danilovic Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tror man får litt mindre rekyl av å spille med HLTV-models. Haha, visste det var en grunn til at du brukte det. :-----p
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tror man får litt mindre rekyl av å spille med HLTV-models. Haha, visste det var en grunn til at du brukte det. :-----p Hahaha, bruker ikke det lengre jeg! Fakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå