Glipp Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hei! er en W/mo i lvl 9 i GW, men har lyst til og skifte fra monk til ranger.. er det noen plass der jeg kan "re-velge" secondary profession slik at jeg kan bli ranger ? eller må jeg starte ny chara for å gjøre det ? -Takk
Sunims Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei det tror jeg nokk de ikke går ann å gjøre..Får nokk lage deg en ny
PinneVed Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det går ann når du kommer til crystal desert, der kan du dra til speekers passage og gjøre en Ranger-quest for å skifte secondary-proffesion til ranger.
Glipp Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Det går ann når du kommer til crystal desert, der kan du dra til speekers passage og gjøre en Ranger-quest for å skifte secondary-proffesion til ranger. crystal desert, hvor er det ? er ved old ascalon enda questene kommer nermere og nermere fjellene
PinneVed Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Når du er sirka lvl 16-18 kommer du til crystal desert. To missioner etter Denravi hvis det sier deg noe.
Glipp Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Når du er sirka lvl 16-18 kommer du til crystal desert. To missioner etter Denravi hvis det sier deg noe. ok takker.. vil jeg da ha eks lvl 16 W og lvl 1ranger ? eller vil den ta over monk-skills'ene mine med samme lvl ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå