cheeplix Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hei og hopp, en venn av meg kjøpte WoW retail versjon og da fikk han med et game card verdt litt mer spilletid. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe dette game cardet av han og så spille med det? Er det en lisens-key man skraper fram og kan jeg opprette en ny konto med denne koden og så spille på den? Kreves det noe kjøp av spilletid for å bruke kortet? Håper noen kan svare.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hmm, sikker på at dette ikke er et 10 dagers pass? 10 dagers keys brukes jo for å la kompiser prøve spillet, men når 10 dagers prerioden er over, må man jo kjøpe spillet i butikken. Og gamecards funker uansett ikke som en valid cd-key, det er bare noe man registerer på sin egen konto for å få to nye mnd spilletid, istedet for å bruke VISA kort.
cheeplix Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Ja, jeg har allerede prøvd guest passet hans. Det var egentlig det jeg trodde, det var en annen som sa noe annet.
csboy Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Så det funker ikke? Noen sier en kan velge mellom å starte en ny konto og fortsette på en gammel.
amarios Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 du kan fortsette på den kontoen/character du lagde med guestpass, men du må kjøpe spillet i tillegg til at du må kjøpe gamecard/betale med visa.
Fury Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Så det funker ikke? Noen sier en kan velge mellom å starte en ny konto og fortsette på en gammel. Kort sagt, Ja. Når du registrerer en Guest-pass konto så skriver du inn koden på kortet i stedet for autentikasjons-nøkkelen som kommer med selve spillet. Du kan selvfølgelig velge om du vil fortsette med denne kontoen eller begynne på ny når du har bestemt deg for å kjøpte spillet. (Det er jo bare å registrere ny konto med e-post adresse etc.) Skal du fortsette så finnes det en funksjon som kan "konventere" kontoen til retail med den medfølgende gratis måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå