Gå til innhold

Hvordan trives en laptop ute i sola?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

samma lurer jeg på. tåler lappisen sol? sitter ute i sola nå.. merker at tastene blir varme, men de er jo svarte, samme med pad'en. Men selve pc er lysegrå så den syntes jeg ikke blir noe spesielt varmere enn vanlig. Sitter med skjermen mot sola, så sola lyser på baksiden av skjermen.

 

hvor smart er dette?

Lenke til kommentar

hehe, kan tenke meg det.

 

vurderer å kjøpe meg ny laptop, noen som vet om noen typer som passer bedre i sollys enn andre? Håper å kunne slappe av endel på balkongen i sola i sommer. Er nødt til å jobbe endel selv når jeg har fri, så hadde passet utmerket kunne sitte med en laptop der isteden for innendørs..

 

Snublet over denne linken, men hadde jo vært bedre å ha noe som som man ikke trenger ekstrautstyr til.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=105328

Lenke til kommentar

Burde vel være skjermen som er mest kritisk egentlig, såfremt man ikke har vifteløs laptop så vil viftene sørge for å holde maskinen kjøling uansett. Skjermen har jo ikke noen liknende kjøling, som eier av en svart msi s260 så kan jeg bekrefte at skjermen blir rimelig varm når den har stått lenge i sollyset, noen som vet hvor mye skjermene skal tåle?

Endret av morgawr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...