Zapking Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Når jeg trykker på Load Game knappen på menyen så blir menybildet (den røde bakgrunnen)helt svart, og hver gang jeg trykker på en knapp så forandrer muspekeren seg til en stor hvit firkant... Er det en bug i spillet?
Snorre Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 PRøv å innstalere drivere til skjermkortet. Eventuelt også å reinnstalere spillet og patche det.
Zapking Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 (endret) Etter å ha reinstallert så ser problemet ut til å være borte. Jeg har nettopp oppdaget at pauseknappen ikke virker lenger!? Pauseknappen virket i Prologue Campaign, men ikke i Imperial Campaign! På baksiden av manualen står det at Pause = P! Har aldri vært noe tull med spillet før. Endret 29. mai 2005 av Zapking
Snorre Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Etter å ha reinstallert så ser problemet ut til å være borte.Jeg har nettopp oppdaget at pauseknappen ikke virker lenger!? Pauseknappen virket i Prologue Campaign, men ikke i Imperial Campaign! På baksiden av manualen står det at Pause = P! Har aldri vært noe tull med spillet før. Vel, dette var litt mystisk. Virker pause-ikonet i selve spillet da?
Zapking Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 (endret) Mulig jeg har misforstått, men virker pauseknappen bare i kamp? Fordi i Prologue virket pauseknappen på oversiktskartet, men ikke i Imperial Mission. Måtte en formatering til for å løse problemet med svart skjerm! Endret 29. mai 2005 av Zapking
Snorre Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Mulig jeg har misforstått, men virker pauseknappen bare i kamp?Fordi i Prologue virket pauseknappen på oversiktskartet, men ikke i Imperial Mission. Måtte en formatering til for å løse problemet med svart skjerm! Du vil altså trykke pause på selve oversiktskartet over alle landene ol. Da skjønnte jeg. Det er ikke noen grunn til å trykke pause på det kartet. Er ingenting som skjer uten at du er der for å si det slik. Så nei, tror ikke det går ann å trykke pause annet enn når du kjemper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå