Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

xp error når jeg spiller


Anbefalte innlegg

Jeg får xp error når jeg spiller. BF vietnam kan jeg spille max 20 sekund før xp error kommer og trykker dont send og kommer rett uti windows. Log'et temp på skjermkort til 60 grader.. så ekke det som er problemet tydeligvis.

Dette gjelder andre spill også.. men det tar lengre tid.

 

Faulting application bfvietnam.exe, version 0.0.0.0, faulting module d3d9.dll, version 5.3.2600.2180, fault address 0x00089db6.

 

 

The application, C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\bfvietnam.exe, generated an application error The error occurred on 05/28/2005 @ 12:41:31.125 The exception generated was c0000005 at address 4FE59DB6 (d3d9!Direct3DShaderValidatorCreate9)

 

Skjermkortet er et radeon x800 pro vivo som jeg softmoda til x800 XE PE, men softmoda det tilbake igjen. Har prøvd standard ati drivere og omega drivere.

 

Jeg kjøpte meg ny PSU idag, så den er tydeligvis ikke problemet.

 

Det som er nytt siden alt fungerte er: Oppgradert bios, softmodet skjermkort tilbake, ny hd (identisk som den jeg hadde så jeg kjører RAID). Formatert og lagt inn windows på nytt.

 

Takker for svar! Vet det kan være mye forskjellig som er årsaken..derfor jeg spør her;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...