tiss Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 hallois...jeg har en heftig ping problem i CS 1.6, vi har en internett-linje på 1.5mb...når jeg surfer på internett går det helt flytende (megaraskt)....men når jeg spiller CS begynner pingen på 50 og stiger raskt oppover til 600! og der blir den og oppe i hjørne står det ett eller anna om" CL_FlushentietyProblem" (noe i den dur)...noen som vet hva det er for noe? håper noen kan hjelpe...
danilovic Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Løsningen på problemet er: Avskaff trådløst nettverk.
Jooakim Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Løsningen på problemet er: Avskaff trådløst nettverk. CS + trådløst nettverk = Teh shit!
Potetfar Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Cl_FlushEntityPacket er når noe informasjon fra serveren ikke når fram til deg. Skjer ofte med trådløst nettverk. Hvis det ikke funker å dra en kabel, snakk med bredbåndsleverandøren din.
brd Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Cl_FlushEntityPacke er også når du referser mens du spelar
tiss Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Cl_FlushEntityPacket er når noe informasjon fra serveren ikke når fram til deg. Skjer ofte med trådløst nettverk. Hvis det ikke funker å dra en kabel, snakk med bredbåndsleverandøren din. har ikke trådløst nettverk så jeg skjønner i hva som feiler internett linja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå