acon Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hei Trenger hjelp til å velge meg et nytt nettverkskort, type PCMIA. Tenkte å modde kortet, ved å lodde på en sma-plugg, for eksterne antenner. Har sett på et Topcom kort, og et kort fra Amitech, selges hos Siba Noen som har noen andre kort og anbefale eller noe å utsette på de to kortene jeg har nevnt. En fordel om kortet fungerer sammen med Auditor, Airsnort o.l. Om kortet er 54mpbs eller 108mpbs spiller ingen særlig stor rolle, men routeren min er 108mbps, og min bærbar har allerede et intigrert kort på 54mbps.
acon Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 (endret) Kjøpte dette kortet, (Topcom Skyracer 3054) men får det ikke til å fungere sammen med Auditor... noen som har fått dette til å fungere? eller er det bare jeg... Endret 1. juni 2005 av acon
acon Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Har også problemmer med Airopeek, da kortet ikke fungerer sammen med Atheros driverene som programmet fungerer. Dette synes jeg er litt rart ettersom det er basert på Atheros brikkesettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå