Gå til innhold

LCD på komplett


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe inn en hd tv før så jeg har til XB360 og PS3 kommer, og da lurer jeg litt på om denne er en god skjerm som egner seg til mitt bruk...

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307400&cks=PRL

 

Den er HD-ready og 1080i hvis jeg ikke tar helt feil. prisen ligger på 14 000, er det for billig?

Vi jeg slite med etterslep osv når det gjelder spill og film?

 

Takker for alle svar :thumbup:

post-198-1117133547_thumb.jpg

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men åssen blir det da hvis man skal ha både Xbox360 og PS3. Begge støtter jo HD. Men de må vel kobles via en HDMI kabel eller noe slikt eller er jeg på bærtur her. :hmm: Og siden de fleste HD-Redy LCD-TV`er har kun støtte for en slik tilkobling må de andre kobles via vanlig SCART. Vil man få oppløsningen som er 1366x768 på de fleste LCD-TV`ene via SCART også eller? :hmm:

 

Eller er HDMI bar en erstater til SCART? :blush:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Jeg har også planer om å kjøpe lcd-tv etterhvert, men vurderer å vente til Fujitsu Siemens kommer med sin V32-1(bla litt ned..)? Klarer bare ikke å finne ut når den skal komme, men den burde da iallfall være på plass før XB360 kommer? Den høres iallfall veldig spennende ut, men kan det stemme med 12 000 og er det noen som vet når den skal komme til Norge?

 

Hva er egentlig oppløsninga på den QPVision-skjermen, 1280*768 eller 1366*768? Og stemmer det at ATi-kort sliter med å kjøre 1366*768 oppløsning, men at det ikke er noe problem med nVidia-kort?

Lenke til kommentar
Jeg har også planer om å kjøpe lcd-tv etterhvert, men vurderer å vente til Fujitsu Siemens kommer med sin V32-1(bla litt ned..)? Klarer bare ikke å finne ut når den skal komme, men den burde da iallfall være på plass før XB360 kommer? Den høres iallfall veldig spennende ut, men kan det stemme med 12 000 og er det noen som vet når den skal komme til Norge?

 

Hva er egentlig oppløsninga på den QPVision-skjermen, 1280*768 eller 1366*768? Og stemmer det at ATi-kort sliter med å kjøre 1366*768 oppløsning, men at det ikke er noe problem med nVidia-kort?

Den så fin ut!!! Noen som vet noe ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...