Gå til innhold

Guild Wars - bra spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Guild Wars på lørdag og har ikke gjort mye annet enn å spille det. Guild Wars er vakker, fengende og undeholdende. Det fungerer veldig likt som WoW. Man tar quester og store missions (gjerne med andre spillere hvis du vil) og tjener på den måten experience, gold, items o.l. Skills får man også etter endte oppdrag eller man kan "kjøpe" de. ADVARSEL: Spillet gjør deg avhengig!

Lenke til kommentar

du velger en hoved karakter med et second proffesion fra en av de andre yrkene.

 

warrior, ranger, monk, elementalist, mesmer og necro er de du kan velge i. alle har en haug skills, du kan bytte skills når du er i byene, og det som er kjekt er at du pumper ikke i skillen som i diablo, mene i noen få atributes som øker effektene på alle skillene som er tilknytta den bestemte atributten. f.eks så har necro blood magic som en atribut, og ved å pumpe i den så blir alle skills (f.eks vampiric touch, lifesteal) bedre, dvs mer skade/lifesteal

 

og du kan gjøre ganske stor endringer på spilleren fordi du har 24 angre poeng som blir resatt når du lvl'er opp.

 

spillet er veldig lett å sentte seg inn i mene det blir ikke fort kjedelig av den grunn

 

til sist, et screenshot fra spillet med Warrior/Rangeren min Kaleb Axeslayer

Lenke til kommentar

Vurderte og kjøpe meg World Of Warcraft, men det koster veldig mye. (månedspris)

WoW koster vel "mye" relativt sett, men en hundrings i måneden er vel strengt tatt ikke veldig mye?

Selv om det koster 100kr. mnd. så er det svindyrt.

 

100x12= 1200 = Avgift for et helt år.

400= spillet.

 

 

Totalt: 1600 NOK.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:no:

Lenke til kommentar

Jeg er så glad at WoW koster 100,- i måneden!

 

Før dette spillet kjøpte jeg i snitt ett spill i måneden. Etter dette har jeg ikke kjøpt ett eneste spill. Regne stykket mitt blir derfor slikt:

 

WoW CE : 699,-

"Årsavgift" : 1200,-

 

Totalt for ett år : 1899,-

 

OY så mye penger...

 

Men hva med de spillene jeg IKKE har kjøpt?

Her sparer jeg faktisk ca. 499,- i måneden!

Så 399*12=4788!

Takk Blizzard for at dere sparer meg for penger enn så lenge!

 

Og ikke minst, småungene faller bort og spiller GW i stedenfor nå, så dette er vinn/vinn for meg!

Lenke til kommentar
Dette ser veldig bra ut :)

Vurderte og kjøpe meg World Of Warcraft, men det koster veldig mye. (månedspris)

Guild Wars ser jo ganske likt ut og er gratis. Tror nok det er det beste valget.

Før jeg fikk GW spillte jeg litt WoW hos en kamerat og storkoste meg forferdelig. Så fikk jeg guildWars og ble hektet. hadde det kjempe gøy. I går var jeg igjen hos min kamerat og spillte WoW fy det var tregt oppdragene var kjiipe og jeg Kjedet meg faktisk. men så spillte jeg bare ca. 1 time eller no. men jeg syns det manglet Fart i GW går kampene fort og de er hektiske og du må tenke fort for å overleve. Personlig syns jeg GW er MYE bedre en WoW. men det er meg da :!:

men en ting er kjempe morsom på WoW! mounts haha de strutsene er så geniale hahaha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...