elephant Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 http://www.yamaha-hifi.com/index.php?lang=...1070&country=NO takk for hjelpen
ZeroII Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg ville heller ha brukt litt mer penger å fått en nyere og bedre versjon. Yamaha RX-V450 Titan
Morten K Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Yamaha har netopp kommet med ny modell igjen,Yamaha RX-V457. Så RX-V 440 begynner å bli veldig utdatert,men hvis du ikke har tenkt til å bruke mer enn 1700 kr på reciver så er den bra. Bare ikke prøv å drive noen monsterhøyttalere med den,for det klarer den ikke.
elephant Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 jeg har lite penger å bruke så da er dette det billigste alternativet jeg har funnet. jeg har et par cervin vega v-10f har et par jamo power 266 ( gamle ) som jeg kanskje ksal bruke som bakhøyttalere en gang i tiden når jeg får gjort om rommet alle 4 er på 8ohm
Morten K Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 (endret) jeg har lite penger å bruke så da er dette det billigste alternativet jeg har funnet. jeg har et par cervin vega v-10f har et par jamo power 266 ( gamle ) som jeg kanskje ksal bruke som bakhøyttalere en gang i tiden når jeg får gjort om rommet alle 4 er på 8ohm Går nok greit å drive de høyttalerne,men dine V-10F vil spille mye bedre hvis du kjøper en større reciver. Hvis du har råd,så erdenne bedre. Endret 26. mai 2005 av Morten K
elephant Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Det er pengene som stopper meg desverre :/ men jeg kjøper meg noe større når jeg flytter for meg selv eller evt. skaffer meg en jobb. har vært litt slapp på den siden ut i lære neste år så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå