garfunk Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Har lasta ned americas army og virker jo gøy. holdt på med de training missions og alt gikk greit, men så kommer jeg til det der MOUT greiene...virka jo greit nok og enkelt, men neida. Jeg kaster flashbang og skyter på de 3 første karene innen 6 sekunder. Men ingenting skjer! noen hjelp meg
garfunk Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 ja, skjønner det. men jeg skal liksom gå gjennom en dør som skal åpne seg, men den åpner seg aldri. det er det som er problemet
MrLee Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 (endret) prøvd å skyte dem raskere? hehe evt. reinstall for å se om det er en bug elns Endret 26. mai 2005 av MrLee
garfunk Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Ja har prøvd å trykke E men får vel bare satse på at det er en bug da
MrLee Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 spillte gjennom det selv nå, ja den døra skal åpne seg automatisk.. :/
Antonio Montana Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hadde det samme problemet, men så lastet jeg ned den nyeste updaten til americas army og da funka det brillefint
Scortech Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Har lignende problem. Har nettopp installert Version 2.4 kjørt igjennom basic traning,og den siste som heter MOUT..jeg har gått igjennom den 3-4 ganger nå.Det står aldri complete når jeg er ferdig med den. det står bare availible på den hele tiden.noen som har hatt det samme problemet med fått det til å funke???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå