Gå til innhold

spill pc, oppsett til 6000,trenger tilbakemeldingr


Anbefalte innlegg

Her er da den pcen jeg har tenkt å kjøpe. Er denne bra til den prisen? Denne klarer vel selvfølgelig å kjøre hl2, doom3 å sånn som en lek? Som du ser så går det ikke an å forandr epå oppsettet på den pcen, men vil likevell ha tilbakemeldinger. Har tenkt å kjøpe den ;) Endret av quickbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja den vil kjøre det meste glatt.

Når du sier "det meste glatt" så lurer jeg på om det er det noe den ikke vil kjøre bra?

 

PS: Skal jo legge på en RAM brikke til ;)

Skjermkortet har sine begrensninger ;)

Så det du sier er at? Dette er jo et kanon kjøp for en billig penge :p

Lenke til kommentar
Ja det er et veldig godt kjøp. Skjermkortet vil klare mange spill i 1600x1200 med gode innstillinger.

Men jeg må nok oppgradere den litt etter jul elns. :p

Kjører selv på et 6600 GT kort. Kjører både HL2 og CSS på oppløsning 1600x1050 (har wide skjerm) og det går som en drømm.

 

Det er klart at middels gode skjermkort har sine begrensninger hvis man sammenligner med 6800GT/Ultra. For min del gadd jeg ikke legge så mye penger i et skjermkort, men vil nok satse på et SLI oppsett når det blir nødvendig.

 

Du har gjort et godt kjøp når det gjelder GFX.

Lenke til kommentar
Ja det er et veldig godt kjøp. Skjermkortet vil klare mange spill i 1600x1200 med gode innstillinger.

Men jeg må nok oppgradere den litt etter jul elns. :p

Kjører selv på et 6600 GT kort. Kjører både HL2 og CSS på oppløsning 1600x1050 (har wide skjerm) og det går som en drømm.

 

Det er klart at middels gode skjermkort har sine begrensninger hvis man sammenligner med 6800GT/Ultra. For min del gadd jeg ikke legge så mye penger i et skjermkort, men vil nok satse på et SLI oppsett når det blir nødvendig.

 

Du har gjort et godt kjøp når det gjelder GFX.

GFX?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...