Hullakazam Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Heisann. Vi i Commando Nord har kommet frem til at vi trenger en 4-5 aktive medlemmer før vi er virkelig klare for bf2. Commando Nord oppsto i Mars 2004, da som en battlefield1942 klan. Vi har spillt mer eller mindre fast siden da, men unntak av et lite avbrekk i November/Desember '04. Vårt hovedfokus har hele tiden vært på kos og lek, men vi er alikevel en seriøs klan. Selv om vi ikke har ambisjoner om å kjempe helt i toppen når bf2 kommer, så har vi ikke tenkt til å gi oss uten kamp. CN's medlemmer er godt spredd utover landet, fra Alta til Kristiansand. Hjemmesiden vår er www.cnord.net(Denne funker for øyeblikket kun i internett explorer, men problemet rettes på. Denne kan brukes i mens) og på mirc kan du finne oss på #cn.bf. Kriteriene for å være med er som følgene: - Vi operer med en aldergrense på 16 år. Til tross for at unntak kan gjøres, ser vi helst at du er over 16 i første omgang. - Du har mikrofon og Ventrillo. - Du kan oppføre deg sikkelig, og surmuler ikke om du kanskje må stå over en kamp. - Tidligere klanerfaring er et stort pluss, men ingen nødvendighet. - Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger. - Godt humør og stor vilje. Dersom du syntes dette virker spennende, så send meg en PM, Snakk med oss på #cn.bf eller skriv en post her. -CN- Bioneuf
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) Tja, hvorfor ikke? Har spilt '42 og Vietnam så mye at CD'ene er på vei til å knekke! ^^ Ang kriteriene: - Vi operer med en aldergrense på 16 år. Til tross for at unntak kan gjøres, ser vi helst at du er over 16 i første omgang. Er 17 år. - Du har mikrofon og Ventrillo. Jepp, har både mic og VT. VT kan jeg å bruke, så dere skal ikke sitte og rive dere i håret fordi jeg sitter og spør om masse enkelt tull. - Du kan oppføre deg sikkelig, og surmuler ikke om du kanskje må stå over en kamp. Done. - Tidligere klanerfaring er et stort pluss, men ingen nødvendighet. Har vært med i en BFV klan, men den var desverre ikke akkurat av den profesjonelle typen. Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger. Er spillet bra, vil jeg spille det mye, og dermed være med i klanen. Har ingen klaner i noen spill for tiden, så jeg skal klare å ofre mange sommernetter på BF2. - Godt humør og stor vilje. Når begynner vi? Som sagt er jeg 17 år, har spilt BF-spillene (M.A.S.S.E.), er villig til å ofre tid (spesielt om det blir veldig bra), kan å bruke VT, og er en seriøst person (ikke noe own, noob, lol her i gården ), og jeg har veldig lyst til å joine. BTW: FInt at dere har ei aldersgrense såpass høy som 16, da dere slipper "tøffinger" på den måten. Endret 24. mai 2005 av MeTa][iC
NightWolfie Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Tja, har spilt en del på lan og har en del erfaring. Ang kriteriene: QUOTE - Vi operer med en aldergrense på 16 år. Til tross for at unntak kan gjøres, ser vi helst at du er over 16 i første omgang. Vel... jeg er 15 år. Går det? QUOTE - Du har mikrofon og Ventrillo. Har mic ja, kan installere Ventrillo QUOTE - Du kan oppføre deg sikkelig, og surmuler ikke om du kanskje må stå over en kamp. Den er grei Admin bestemmer QUOTE - Tidligere klanerfaring er et stort pluss, men ingen nødvendighet. Hmm, har ikke vært i en Bf/Bfv klan før, men spiller masse på nettet QUOTE Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger. Jeg vet spillet vil bli bra og ja, har tid til 3 kveld i uka QUOTE - Godt humør og stor vilje. Ikke noe problem
Hullakazam Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Gjør som det står i posten her (dette gjelder alle som vil søke):Rettningslinjer for søknad om medlemskap i CN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå