-jH Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jøsses, andre plass og greier? =D Gratulerer til Con og NightKeeper, nice pics!
NightKeeper Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gratulerer til vinnerne....stolt av 3.plassen Takk for en fin konk
Kanetheheatsink Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg vil også takke for all den fine tilbakemeldingen jeg har fått^^
Loeve Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg legger til et jeg, bare for moro skyld Det er i sånne tilfeller jeg er glad for at jeg ikke spiller med lyden på i WoW. Bare én mechanostrider høres jo ut som et godstog
Krims Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg legger til et jeg, bare for moro skyld Det er i sånne tilfeller jeg er glad for at jeg ikke spiller med lyden på i WoW. Bare én mechanostrider høres jo ut som et godstog Jeg spiller med musikk i bakgrunnen 99% av tiden så meg irriterer det ikke.. Uansett, tok et bilde akkurat.. Kanskje litt vanskelig å se hva som skjer, men jeg synes det ble ganske kult
Sigga Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 (endret) Sen gratulasjon til vinneren! Endret 1. juni 2005 av Sigga
Kanetheheatsink Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Vel, får bumpe litt og håpe vinner får med seg at han har vunnet. Har ikke hørt noe ennå
Krims Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hmmmm. Jeg antar du har sendt PM til han? Eller noe sånt... Håper det blir flere lignende konkuranser Veldig bra opplegg
Kanetheheatsink Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Sendte til han på Onsdag tror jeg. Skal sende igjen imorgen om han ikke har svart.
laff84 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Da mine venner, er tiden inne for resultater.Før dere leser de vil jeg at dere skal vite en ting; De som ikke vinner, eller kommer opp på plassene er ikke "tapere" på noen måte. Clvn og jeg har bare valgt ut det beste av det beste Husk, ikke vær lei deg. Det kan hende det var du som lå på den mystiske 4.plassen *'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'* *'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*' *'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'* No.1: er bildet "Stemning", av HW.no's Con Stemning No.2 er bildet "Natten", av HW.no's ObliVioN =] Natten No.3 er bildet "Morgengry", av HW.no's NightKeeper Morgengry Gratulerer til dere som har fått deres bilde på listen fra Clvn og meg! Con, din CD-key er på vei til deg. Du kan sende PM om du vil ha den på MSN eller på PM. Gratulerer! I satans navn Var dere steine når dere kåra vinnern eller? Det der er det jævligste jeg har sett, morra mi kunne ha tegnet et bedre bilde i paint ffs! Btw, til dere som tapte, ikke bli lei dere a, skjønner at dette går inn på dere. Men prøv å kom over det. Endret 4. juni 2005 av laff84
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) De har nok kåret vinneren etter deres smak. Jeg må si meg enig der, vinneren er en verdig vinner! Og laff84, la meg se du ta et bedre bilde, eller morra di tegne noe bedre i paint EDIT: Gratulerer Con! Endret 4. juni 2005 av DiskSpace10GB
Xeenon_ Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 JIPPI!!!! Jeg vant!!!! En grunn til det også Legger bare til et bilde for fun
stoltz Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 JIPPI!!!! Jeg vant!!!! En grunn til det også Ser ikke helt logikken...
Kanetheheatsink Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 JIPPI!!!! Jeg vant!!!! En grunn til det også Ser ikke helt logikken... jeg tror han mener at han fortjente det laff84: Ja, spørr henne om å lage et bilde for deg om du ikke klarer det selv. Det er jo ikke lenge til neste konkuranse der premien vil bli enda bedre Dessuten, om du bare poster for å poste dritt kan du like gjerne la være.
stoltz Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 JIPPI!!!! Jeg vant!!!! En grunn til det også Ser ikke helt logikken... jeg tror han mener at han fortjente det Ja, men det var mange bilder jeg synes var mye bedre enn det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå