Adversary Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Sitter her med americas army. Sliter med landingen i fallskjerm hopp missionene. kan noen hjelpe meg? Plis: Forklar step-by-step. Og ja jeg er dum.. :ermm
Piratpjokken Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Fallskjermhopping er og blir et mysterium! På øvinga var det noe med at du måtte snu deg helt rundt (trur eg) og løsne fallskjermen i akkurat rette øyeblikk.... Mykje makkverk i allefall!
MrLee Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 fly nedover mot målet (hvis du sirkler deg nedover i spiral er det lettere å treffe tror jeg) Flare med fallskjermen til riktig tid og vær sikker på å snu musa vekk fra landingsretningen...(slik at man ville lande på skulder rulle i virkeligheten...) Det er lett å flare for seint eller for tidlig, trix'et er å finne rett høyde...(har følelsen av at man først gjør det for tidlig, så for sent, og så finner man rett tidspunkt ) flare = bremse... tror det er space man gjør det med?
Lolert Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 jaja, men det er vel ikke så vanskelig. Jeg selv greide på første forsøket. Og jeg prøvde egentlig å daue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå