Gå til innhold

Problemer med kundebehandling hos BenQ


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en BenQ FP937s+ der det viste seg å være en pixelfeil.

 

Jeg kontaktet i dag avdelingen for BenQ Norge og spurte om jeg hadde noen form for garanti mot pixelfeil. Dama jeg snakket med påstod at pixelfeilen måtte være midt på skjemen, men hun kunne ikke spesifisere hva midt på skjermen var...

 

Som sagt i denne posten her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...7s\&st=80# har jeg 15 dagers garanti mot pixelfeil på denne skjermen.

 

Damen jeg snakket med spurte ikke hva skjerm jeg hadde eller hvor lenge jeg hadde hatt skjermen, men sa bare at det måtte være pixelfeil midt på skjermen eller 3 pixelfeil for at jeg skulle få den byttet.

 

Dette vil jeg kalle dårlig kundebehandling når en ansatt hos pyton.no har fått bekreftet at det er 15 dagers pixelfeil på denne skjermen...

 

hva gjør jeg nå? noen andre som har benyttet seg av denne garantien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg skjønner godt hva du mener med BenQs service!

 

Vi fikk først beskjed om at skjermene hadde 15 dagers Pixelgaranti fra deres nordiske service partner og kunder som hadde kjøpt skjermen som tok kontakt med BenQs service partner fikk samme beskjed! Men så kom det plutselig fikk både vi og alle kundene beskjed om at dette "ikke stemte" selv om de hadde sagt at dette stemte til både oss og våre kunder i tiden før.

 

Da BenQ gjorde dette, tok vi selv over Zero Pixel pr. 15dg. garantien. De kundene da som hadde kjøpt hos oss fikk da dette byttet hos oss så våre kunder ikke skulle bli lidende av BenQs manglende kundeservice / support.

 

Så om du ikke har kjøpt skjermen hos oss så ville jeg hørt med din leverandør av skjermen om hvordan de stiller seg til BenQs FP937s+ pixel feil!

 

Lykke til!

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar

ok, er det mulig at dere kunne videresendt denne mailen til meg [email protected]

 

jeg kjøpte den desvere ikke hos dere, men hos MPX. jeg tviler på at de også har denne formen for service. Ser nok ut som om dere og Netshop kommer til å bli de nettbutikkene jeg kommer til å handele i framover, takk for en vanvittig god kundebehandling!

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte også denne skjermen og fikk pixelfeil. Da jeg ringte BenQ, sa de at pixelen måtte være mer enn 2 cm fra en sidekant hvis skjermen skulle gå på garantien.

Jeg sa til de at min pixelfeil var mer en 2 cm fra kanten, men hun sa den måtte være midt på skjermen. Da jeg spurte hva midt på skjermen var så kom det ikke noe fornuftig svar. Tror hun svarte: "Ja, det er det samme". hadde litt problemer med å høre hva hun sa...

 

Dette høres ut som et veldig tvilsomt serviceselskap. Jeg lurer på om ikke forbrukerrådet skal bli opplyst om denne oppførselen.

 

Det hvirker som uansett hva folk sier så har de en eller annen god grunn for ikke gi ny skjerm i retur..

 

:wallbash: nå er jeg lei! ringer på nytt igjen imorgen og ser hva de sier da..

Endret av fujifrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...