Gnurk Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 haha! Riktignok var det dårlig gjort, men å klikke sånn? Spiller du WoW? Insinuerer du nå at du faktisk mener det er grunnlag for å planlegge hevn i flere måneder, slette characterene til en som stoler på deg (og som ikke forårsaket at han tapte roll på Felstriker til og begynne med) som han har brukt *mye* tid på; Kun på grunn av en virtuell gjenstand?
Roberticus Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Så enkelt er det nok neppe. Slik jeg forsto ham blei han forbanna fordi ingen i guilden brydde seg om at hunteren rullet på Fellblade. I tillegg noen episoder med baksnakking av andre i guilden osv. Men det var en utrolig utspekulert og jævlig måte å ta hevn på. Det med sletting av characters kan nok også sees på som hevn mot guilden pga at guilden hadde fått denne accounten til bruks. Så det var guilden som var ansvarlig for at den ble tatt vare. Når han så slettet den blir det jo på sett og vis guildens feil pga at de ikke har vært gode nok til å ta vare på den/passet bedre på hvem som lånte den. Støtter på ingen måte hva han gjorde her, men guilden har et stort ansvar i det som skjedde. At kontoen ble slettet anser jeg som guildens feil og et misbruk av tillit til den som opprinnelig eide kontoen. At de ikke slo ned på "feil" rulling på items i instance raids bør de også lastes for. Guilds bør ha ryggmarg til å si ifra og ha klare regler på hvordan loot skal fordeles. En hunter *skal ikke* rulle på en Fellblade, og hvis han/hun gjør det så skal det sies klart ifra om at det er feil og ikke må gjentas. Har sett mange ganger folk som ruller på ting de har null bruk for (utenom dumme unnskyldninger som at de vil disenchante tingen). I vår guild prøver ihvertfall jeg å påse at rulling på items foregår på fornuftig vis. Hvis det skjer noe tull så sier jeg ifra på stedet om dette ikke skal gjentas og at de skal være mer forsiktig med hva de ruller på.
fenris1911 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) Det var tydeleg at det ikkje handla om Deathstriker i det heile tatt. Minner meg om historien om han som lurte til seg 300 millioner credits i EVE for så å gi dei vekk til ein ukjent person og så slutta med spelet. Endret 24. mai 2005 av fenris1911
dnthalhuk Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Artig å se når andre blir ninjalootet. Ikke like artig når man selv blir usatt for det.
KompleX Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Og "Leeroy" var planlagt! Hehe, ja. Så en 48 siders tråd på wow forumet om det hele.
Athelas Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Samt et bilde som forklarer hvorfor han gjorde det:http://www.uploadyourimages.com/viewer.php...9xxnvmstory.jpg Hmm. Alle linkene til det bildet funker ikke. Noen som kan poste enten bildet, eller working link? Ath
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå