Jooakim Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hvor ligger kontrollpanelet utenom i startmenyen ? Jeg skal legge til et nytt nettverk, så lurer jeg på hvor kontrollpanletet ligger, hvis jeg ikke har startmenyen.
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 XP? Min Datamaskin, på høyresiden så har du en liste, Kontrollpanel ligger der. Om ikke du har valgt vekk den listen. Husker ikke hvor du aktiverer den igjen.
Jooakim Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Dataen er fukd! Skal sende den inn til effekt support imorgen ;----------/ Hadde problem med dataen, så sendte jeg den inn til effekt, jeg fikk den tilbake med ny RAM-brikke, og nytt skjermkort. Da jeg skulle formatere den fikk ejg mange error. Til slutt klarte jeg det.. Jeg hadde akkurat oppdatert Norton, så startet jeg om maskinen, så når den startet opp, gikk det ikke an å kjører explorer.exe , Så jeg må bruke "Ny oppgave" i Oppgavebehandling... o.O Så er det mange ting som ikke funker, som f.eks IE, og andre microsoft ting :S
Jooakim Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Da kommer det opp en felmelding om at den ikke finner explorer.exe
Hasselnøtta Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Har samme problemet, når jeg starter opp kommer det bare ledetekst (cmd.exe) og ingen skrivebord eller startmeny?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå