meridoc Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) OK. Dere alle har vet hørt om Test Realeme som har kommet? Nå skal dere få høre min historie: Jeg får vite om hele greien av en venn på MSN. Jeg blir begeistret glad, sjekker nettsiden dies. allerede DER oppstod problemene. Når jeg skulle logge meg innpå for å laste ned patchen stod det at det var feil passord eller brukernavn, men jeg VISSTE at det ikke var det. Jeg fikk lastet ned patchen fra en annen link etter en lang stund med fortvilelse. Jeg fikk vite om dette på fredag. Kommer meg fortsatt ikke innpå. Jeg prøvde å poste i forumet i dag om problemet, men jeg kan heller ikke logge meg på der. "feilt" brukernavn eller passord. Det virker som om Blizzard har slettet kontoen min på nettsiden på en eller annen måte. Men jeg kan jo fortsat logge meg på vanlige WoW. Det var også en dag der jeg ikke klarte å logge meg på for å administrere kontoen min, men det går nå. Jeg har ringt de og det var ikke til noe hjelp. Jeg har mailet de(har ikke fått svar). Har postet i forumet med ved hjelp av en annen konto. Jeg synes bare at det er for dumt å lage så mye problemer med noen sånt. Blizzard gjør det dessverre FOR ofte... Endret 22. mai 2005 av meridoc
zbegra Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 vell man har ikke krav på å komme inn på testserverne. Så de vil neppe streve med å hjelpe deg inn.
MrLee Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 nettopp... dette er som å klage på playability på ett spill du tester i beta... Gi deg med en gang og spill på vanlige servere så lenge..
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Du betaler ikke for å spille på test-realmene. Skjønner godt at Blizzard ikke orker å drive den type support der. De er mer interessert i andre typer tilbakemeldinger som handler om Battlegrounds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå