GÃ¥ til innhold

Problem med installasjon av Rome - Total War

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg installerte Rome TW igjen her om dagen, men fant fort ut at jeg var blitt lei av spillet. Derfor avinstallerte jeg det igjen, men avinstallasjonen tok så lang tid at jeg avbrøt den. Jeg slettet de gjenværende filene (spillmappen og snarveiene på startmenyen), men om jeg setter i cden nå, får jeg ikke valget om å installere det på nytt, jeg får valget mellom om å starte spillet eller å avinstallere det.

Problemet er jo at jeg ikke kan spille det eller avinstallere for jeg har jo allerede gjort det! Noe som har greie på hvordan jeg kan få slettet spillet fullstendig?

Forresten, Rome TW står ikke oppført i listen i Legg til/fjern programmer heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En mer utfyllende guide:

Gå inn på Startmenyen

Deretter trykker du på "Kjør"

Da popper det opp en boks som lar deg skrive navnet på programmet du vil kjøre og starter det for deg på den måten.

Skriv "regedit" i feltet (uten "") og det popper opp et vindu.

I dette vinduet er det en oversikt til venstre over en god del mapper og hovedvinduet til høyre.

Gå inn på "HKEY_LOCAL_MACHINE" mappen -> "SOFTWARE" mappen -> "The Creative Assembly" mappen -> "Rome - Total War" mappen.

Her vil du finne en del filer. Merk alle sammen, trykk høyreklikk på musen og velg slett/delete fra menyen.

Når du nå putter inn CD-en skal du få valget med å innstalere spillet.

Endret av Orresnei
Skrevet

Det funka helt perfekt. Ingenting igjen av Rome på pcen min nå, og jeg kan til og med installere det på nytt om jeg vil! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...