Janock Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg installerte Rome TW igjen her om dagen, men fant fort ut at jeg var blitt lei av spillet. Derfor avinstallerte jeg det igjen, men avinstallasjonen tok så lang tid at jeg avbrøt den. Jeg slettet de gjenværende filene (spillmappen og snarveiene på startmenyen), men om jeg setter i cden nå, får jeg ikke valget om å installere det på nytt, jeg får valget mellom om å starte spillet eller å avinstallere det.  Problemet er jo at jeg ikke kan spille det eller avinstallere for jeg har jo allerede gjort det! Noe som har greie på hvordan jeg kan få slettet spillet fullstendig?  Forresten, Rome TW står ikke oppført i listen i Legg til/fjern programmer heller..
Snorre Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) En mer utfyllende guide:  Gå inn på Startmenyen  Deretter trykker du på "Kjør"  Da popper det opp en boks som lar deg skrive navnet på programmet du vil kjøre og starter det for deg på den måten.  Skriv "regedit" i feltet (uten "") og det popper opp et vindu.  I dette vinduet er det en oversikt til venstre over en god del mapper og hovedvinduet til høyre.  Gå inn på "HKEY_LOCAL_MACHINE" mappen -> "SOFTWARE" mappen -> "The Creative Assembly" mappen -> "Rome - Total War" mappen.  Her vil du finne en del filer. Merk alle sammen, trykk høyreklikk på musen og velg slett/delete fra menyen.  Når du nå putter inn CD-en skal du få valget med å innstalere spillet. Endret 22. mai 2005 av Orresnei
Janock Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Huff, så mye arbeid.. Jaja ikke noe å gjøre med det. Takk skal du ha.
Snorre Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Huff, så mye arbeid.. Jaja ikke noe å gjøre med det. Takk skal du ha. Bare hyggelig.
Janock Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Det funka helt perfekt. Ingenting igjen av Rome på pcen min nå, og jeg kan til og med installere det på nytt om jeg vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå