TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Ja, det høres dumt ut, hvorfor ikke bare trykke på delete knappen Men det går faktisk ikke, tro det eller ei. Når jeg trykker på filmen 1gang, så blir maskin treig, cpu jobber 100% og blir etterhvert nødt til og slå av og på maskin igjen, etter som jeg ikke kan få gjort noen ting. Noen som vet om et program som fjerner filmen ? Teite data ting
zjulik Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Har du forsøkt fra ledetekst? Start/Programmer/Tilbehør/Ledetekst Bla opp et hakk ved å skrive cd .. Bla ned i en mappe ved å skrive cd mappenavn Vis innhold i mappe ved å skrive dir Slett ved å skrive del filnavn
Zer0z Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror jeg har hatt samme problemet som du har.. lasta ned et script, da funka det fint.. lasr ned denne: http://home.no/organix/XP-AVIFIX.inf og velg høyreklikk og Installer. da skal det gå an å slette filmen din.
xanonymx Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg og hadde det problemet, jeg slettet hele mappen, men først flyttet jeg de filmene jeg ville ha vekk fra mappen slik at de ikke blir slettet.
Propaganda Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 den avi fixen har funka for meg også... kan jo også prøve å slette den i safe mode
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 (endret) Iførsten funka den ikke, men nå har den oppstått fra de døde ! Den funker utmerket, men alt jeg trykker på nå, selve windows mappa, blir sletta ? Er det ikke sånn at den gir godkjenning til og fjerne alt ? Endret 22. mai 2005 av FirstPrice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå