Gå til innhold

hl2 lost cost og aftermath forskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er forskjellen mellom hl2 lost cost og hl2 aftermath?

stemmer det at hl2 lost cost er hdr til hl2 og at vist du har riktig specs på pc din at du får det gratis?

hl2 aftermath er det tileggspakken til hl2 bare tilgjengelig via steam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har forstått, så er Aftermath tilleggspakken til HL 2 som lanseres i sommer en gang. Den skal visst kun være tilgjengelig via Steam.

Lost Coast er kun ett ekstra map til HL 2 som kan lastes ned via Steam gratis, uansett hvilke maskin specs du har.

Rett meg noen hvis jeg har sagt feil.

Skrevet
Etter det jeg har forstått, så er Aftermath tilleggspakken til HL 2 som lanseres i sommer en gang. Den skal visst kun være tilgjengelig via Steam.

Lost Coast er kun ett ekstra map til HL 2 som kan lastes ned via Steam gratis, uansett hvilke maskin specs du har.

Rett meg noen hvis jeg har sagt feil.

Jeg tror faktisk det var sånn at du bare kunne få mappet gratis om du hadde gode nok specs.

Til sommeren skulle mappet allikevel gis ut gratis.

Skrevet

Når det gjelder bonuskartet The Lost Coast, som i korte trekk er laget for å demonstrere hva Source-motoren er god for, og som derfor kommer med svært høye maskinkrav, skal det etter planen lanseres i løpet av "sommermånedene". I følge PC Action-rapporten vil det ta mellom 20 og 40 minutter å spille gjennom.

Gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...