Stian-89 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 På alle mediafilene mine (mp3, avi, wma ++) er det ikke lenger noe ikon. Det ikonet som er der er hvitt med en firkant inni (det som pleier å være dersom filen ikke finnes). Og på all musikken min når jeg går på Egenskaper -> Sammendrag, er det eneste jeg kan endre der "Tittel". Hverken artistnavn eller noe annet kan endres. Noen som har vært borti noe lignende før og vet hvordan man fikser dette? (Er ikke helt sikker på om jeg la denne under rett kategori men).
Legion Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 kan være at du har mistet 'handlern' for filtypen(e). dersom du reassosierer filtypen(e) med applikasjonen(e) så vil det ordne seg. dette kan gjøres via options/preferences i så godt som alle media-applikasjoner.
Stian-89 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Det gikk ikke.. Prøvde å gjøre som du sa i Winamp.. Men det har alltid gått å åpne filene i programmene de er satt til å starte opp i.
Goliath Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 kanskje ikonene dine har blitt hijacked av en annen klient..
Stian-89 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Ikonene har kommet tilbake nå, men det går fortsatt bare an å endre på "tittel" på sammendrag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå